نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره
علی اقاعلی اقا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
نسیم خانومنسیم خانوم، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
ندا خانومندا خانوم، تا این لحظه: 21 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی شیرین والدینمزندگی شیرین والدینم، تا این لحظه: 25 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نازی کوچولوی ما

افتتاح وبلاگ

1393/8/2 12:21
نویسنده : ندا خانوم
589 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایی که جان افرید                                                                       سخن گفتن اندر زبان افرید

سلام.من ندا دختر بزرگ خانواده سیزده ساله هستم که تصمیم گرفتم برای سرگرمی خود و به نمایش دراوردن تصاویر خواهرگ عزیزم نازنین زهرا یک وبلاگ نی نی وبلاگی بسازم.محبت

من در یک خانواده ی 6 نفره زندگی میکنم.من دو خواهر به اسم های نسیم 11 ساله و نازنین زهرا 11 ماهه دارم و یک داداش شیطون و شلوغ نیز دارم به نام علی که 6 سالشه.عصبانی

پنجشنبه هفته پیش پدر و مادرم به همراه نازنین زهرا [معروف به نازی] و علی اقا [داداشم] به مشهد مقدس سفر کرده بودن و دیروز حدود ساعت 8 شب برگشتن.

منتظر عکس های نازی در حرم باشید......

 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان مهیار
2 آبان 93 12:27
سلام نداجون امیدوارم حالت خوب باشه افرین به تو که اینقدر خواهرتو دوست داری منتظر عکسهاش هستم و از طرف من لوپشو بگیر.
ندا خانوم
پاسخ
ممنونم عزیزم ادرس بده بیام سر بزنم به وبت
سما مامان مرسانا
2 آبان 93 14:17
سلام عزيزم چه خواهر خوب و نازنيني هستي ندا خانوم خوشگل اگه دوست داشتي به منم سربزن با افتخار لينك شدي
ندا خانوم
پاسخ
ممنون عزیز
اتنا
2 آبان 93 14:22
وبلاگت مبارک عزیزم
خلیل عبدالهی
2 آبان 93 17:13
سلام به ندا خانوم و خانواده شش نفره انبیا وبلاگ نو مبارکه انشالله که سالها توش مطالب قشنگ بنویسی ما هم بیام بخونیم . دقت کن دیگه وبلاگت پاک نشه. به نسیم هم یاد بده. تا مجبور نشه از زور استفاده کنه. سلام همه گی برسون.
ندا خانوم
پاسخ
باشه عمو جون.راستی به علت حجم زیاد کتاب های درسی فک نکنم بتونم زیاد به وبم سر بزنم به هر حال شرمنده که دیر نظراتون ثبت شد.
اقازاده
2 آبان 93 18:51
سلام ندایی خاله اومدم دیدم حذف شده گفتم ببینم چی شده خو خاله رمز به ابجی نسیم هم بده و باهم دیگه وبلا گتو آپ کنید اینجوری بهتره منم همینکه کردم یه وقتایی عمو یا مهدیه میان مطلب میزارن
ندا خانوم
پاسخ
ممنون که نظر دادی خالهحالا یه کاریش میکنم