نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره
علی اقاعلی اقا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
نسیم خانومنسیم خانوم، تا این لحظه: 20 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
ندا خانومندا خانوم، تا این لحظه: 21 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی شیرین والدینمزندگی شیرین والدینم، تا این لحظه: 25 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نازی کوچولوی ما

عذر خواهی

1393/9/14 11:47
نویسنده : ندا خانوم
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام    سلام     سلام

من اومدم ولی یه کم دیرخجالتالبته نه یه کم باید بگم خیییلی دیرخندونک

ولی واقعیتش این درسای ماهم خیییلی زیادنا.بس زیادن من جرعت نمیکنم بیام سراغ رایانههیپنوتیزم

چون کافیه یکی ببینه من دارم میرم سمت رایانه دیگه داد همه میره هواسوت

همه میگن دختر مگه تو درس و مشق نداری و فلان و بهمانشاکی

خلاصه از این حرفاخواب آلود

منم مجبورم بعضی وقتا دزدکی بیامخندونک

راستش هی میخوام عکس بزارما ولی چون دزدکی میام تا نصف کاراش رو انجام میدم میخوام تایید بزنم یهو یکی میاد بالا سرم غر میزنهکچل

به خاطر همین من تصمیم گرفتم فعلا عکس نزارمعینک

آرامپس حالا دیگه خودتون به بزرگی کنید و من رو ببخشیدآرام

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

یاسمین
14 آذر 93 11:54
خب راس میگن دیگه دختری که درس داره چه به این کارا
ندا خانوم
پاسخ
من درسم رو خوب میخونم دوستم ولی برای استراحت یه سری هم به این رایانه میزنم